czwartek, 14 września 2017

Ciebie też porwie...To




Kilka dni temu dotarła do mnie wielka niespodzianka, czyli paczka wielkogabarytowa z intrygującym napisem.
Gdy otworzyłam pudło, wyleciał z niego... czerwony balon z napisem, który zmroził mi krew w żyłach!

Ale to jeszcze nie koniec, bowiem balon posiadał spory ładunek.

Premiera filmu "To" miała miejsce w sobotę, a ja właśnie zostałam właścicielką nowego wydania tej powieści.
Myślałam, że w kwestii akcji promocyjnych wydawnictw już nic mnie nie zaskoczy. A jednak, wydawnictwo Albatros przebiło wszystkich. Brawo!


Czytaliście "To"? Oglądaliście już film?

27 komentarzy:

  1. Widziałem to już u innych. Świetna akcja. Nie podobna do Albatrosa. Zwykle to Prószyński taki fajny marketing Kingowi robił. Ciekawe, co teraz oni zrobią przy nowej książce w październiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. To musiało być genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam i nie oglądałam, ale pomysł wydawnictwa świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kinga, tej książki nie czytałam,ani nie oglądałam filmu

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam na kilku bookstagramach tę akcję, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o tej akcji - jest świetna! A "To" na pewno przeczytam i obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może przeczytam;) bo filmu na pewno nie obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. To wydawnictwo wie, jak przekonać czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się kiedyś zaopatrzyć w "To" :) Akcja świetna, lubię takie nietuzinkowe promocje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam ani nie oglądałam. Świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super akcja! Ale zaskoczenie. Taka paczka, a tam balon.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie - fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Brawo za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna promocja! Chybabym dostałą zawału, jakby mi ten balonik wyskoczył ;) A jeśli chodzi o "To" - to jest na czele książek, których naprawdę się bałam.
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  16. Liczy się inwencja, konsekwencja i ... budżet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Intrygująca przesyłka. Nie znam książki ani filmu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydawnictwo postarało się z tą promocją. Oby więcej takich ciekawych akcji!

    OdpowiedzUsuń
  19. No, nie wiem. Mogli Cię o zawał serca przyprawić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za ślad, który tutaj zostawiacie :)