Jedna książka na minutę, czyli nietypowa premiera "Lampionów" Katarzyny Bondy









Po raz pierwszy premiera książki zyskała tak spektakularną oprawę. „Lampiony” Katarzyny Bondy, najbardziej oczekiwana powieść tej jesieni, zadebiutowała w LAMPIONY POP UP STORE by Empik, księgarni z dziesięcioma tysiącami egzemplarzy tylko jednego tytułu.

Tego dnia sprzedawano więcej niż jedną książkę na minutę. Katarzyna Bonda podpisała ponad pół tysiąca egzemplarzy powieści. W przeddzień oficjalnej premiery najnowszej powieści Bondy, 27 września, półki jednego z warszawskich Empików zostały po brzegi wypełnione tylko jednym tytułem – „Lampionami”. Punktualnie o 10.00 w obecności autorki i jej fanów oficjalnie otwarto LAMPIONY POP UP STORE by Empik. Kolejki po kryminał oraz autograf pisarki ustawiały się pomiędzy półkami do późnych godzin wieczornych.



Akcja promująca nowy kryminał Katarzyny Bondy podkreśliła jej pozycję na rynku wydawniczym. W ubiegłym roku powieść autorki, „Okularnik”, był najlepiej sprzedającą się książką roku, otrzymał on również statuetkę Bestsellery Empiku 2015. To pierwszy raz, gdy polski wydawca (Wydawnictwo MUZA SA) zdecydował się na zmianę księgarni w pop-up store.


Otwarcie LAMPIONY POP UP STORE to kolejna spektakularna akcja związana z premierą książki Katarzyny Bondy przygotowana przez Wydawnictwo MUZA SA. W 2015 r. autorka podróżowała po Polsce specjalnie oznakowanym samochodem marki Mercedes W210, tytułowym „Okularnikiem”, z bagażnikiem wypełnionym egzemplarzami promowanej powieści.


Katarzyna Bonda – najpopularniejsza autorka powieści kryminalnych w Polsce. Wszystkie jej powieści zyskały status bestsellerów. Jest autorką trylogii kryminalnej z Hubertem Meyerem („Sprawa Niny Frank”, „Tylko martwi nie kłamią”, „Florystka”). Ogromną popularność oraz prestiżowe nagrody przyniosła jej seria z profilerką Saszą Załuską: „Pochłaniacz” otrzymał Nagrodę Publiczności na Międzynarodowym Festiwalu Kryminałów 2015, a „Okularnik” – nagrodę Bestsellery Empiku 2015.




„Lampiony” – trzeci tom z serii kryminalnej „Cztery żywioły Saszy Załuskiej”. Mroczny klimat Łodzi, nieobliczalny podpalacz, osobliwi mieszkańcy i tajemnicze podziemia – taka jest najważniejsza premiera tej jesieni. Katarzyna Bonda zwodzi misternie skonstruowaną fabułą i doprowadza do zaskakującego finału.


To moim zdaniem świetna akcja promocyjna. Co o niej sądzicie?

26 komentarzy:

  1. Czyli tak to wyglądało! Długo się zastanawiałam, jak oni chcą tę akcję promocyjną zorganizować. Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się , świetna akcja :) A pisarka świetnie wygląda :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycję to muszę przyznać, że ma niezłą :) Pół tysiąca egzemplarzy za jednym razem to wiele, a co dopiero mówić o innych spotkaniach autorskich :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, tak, jak ty, że to naprawdę świetna i nietuzinkowa akcja promocyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja promocyjna na wielką skalę. Oby książka również imponowała treścią. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja i szczerze mówiąc jak nigdy nie czytałam powieści tej autorki, to na lampiony mam okropnie wielką ochotę! Mam nadzieję, że uda mi się kupić książkę w korzystnej cenie na targach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na usta ciśnie mi się tylko jeden wyraz: "woow"!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, żeby ktoś kiedyś chciał tak moje książki kupować...

    OdpowiedzUsuń
  9. no dobrze, ja jako jedyna nie jestem pod wrażeniem, nie czuje żalu bo mnie tam nie było, nie będzie i nie zobaczę, albo nie przeczytam :D nie lubię twórczości autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka premiera to MARZENIE! Ja też je kiedyś spełnię!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna premiera, chyba nie jeden autor książki, by tak chciał! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może przy następnej premierze załapię się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem, taka forma premiery jest świetna i ukazująca pozycję autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akcja wspaniała! Nic tylko pogratulować pomysłu na taki zabieg promocyjny :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Autorkę musiała potem łapka boleć :)
    Spektakularnie, ciekawie i na pewno opłacalnie.

    Brawa :) To się nazywa premiera.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyczuwam macki Business&Culture ;) A tak serio, oni naprawdę wiedzą, jak robi się promocje, akcje i internety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam już o tej akcji :) Świetnie przemyślane, podobnie jak z "Okularnikiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa. Zazdroszczę promocji, bo dzisiaj bez dobrej promocji się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna, tylko dlaczego organizuje się ja dla takiej miernej pisarki jak Bonda

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega spektakularna promocja. Że też specjaliści od marketingu wpadają na tak genialne pomysły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Penie że świetna akcja! Zazdroszczę tym kt byli ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę mega akcja i mam nadzieję, że nie ostatnia, bo chociaż raczej książek Bondy nie czytam, to przy okazji premiery książki jakiegoś innego autora chętnie bym wzięła w czymś takim udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądało to naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz głośniej ostatnio o tej autorce... Chyba będę musiał w końcu dać jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za ślad, który tutaj zostawiacie :)

Copyright © 2016 Subiektywnie o książkach , Blogger